Subiekt GT – uruchomienie
Po uruchomieniu programu należy utworzyć nową bazę danych dla naszego podmiotu
#1 wybierz z menu Nowy
#2 wpisz nazwę podmiotu
#3 po wpisaniu nazwy podmiotu, naciśnij OK
#2 wpisz nazwę podmiotu
#3 po wpisaniu nazwy podmiotu, naciśnij OK
#4 w następnym kroku należy wybrać wersje próbną programu (bez danych przykładowych), a następnie nacisnąć OK

#6 teraz przejdziemy do wprowadzenia danych identyfikacyjnych podmiotu (Hurtownia AUDIO sp. z o.o.)
kolejne okienka należy uzupełniać odpowiednimi danymi, pierwsze do uzupełnienia są dane adresowe podmiotu, po uzupełnieniu wybierz Dalej
kolejne okienka należy uzupełniać odpowiednimi danymi, pierwsze do uzupełnienia są dane adresowe podmiotu, po uzupełnieniu wybierz Dalej

#7 teraz należy uzupełnić firmowy numer telefony oraz podstawowe dane dotyczące rachunku bankowego, po uzupełnieniu wybierz Dalej

#8 następnie należy zaznaczyć sposób numerowania dokumentów, np. łamany przez miesiąc i rok, po zaznaczeniu wybierz Dalej

#9 w okienku Karty płatnicze wybieramy Dalej
#10 oknie Parametry magazynowe należy wycofać skutek magazynowy dla dokumentów sprzedażowych i zakupowych
